Er staan geen producten vermeld onder deze categorie.
Sprekers
Ann Fastré (live)
Leesvaardigheid stimuleren in een context van leren op maat
Annemarieke Kool (live en online)
Rijke prentenboeken als bron voor taalstimulering
Executieve functies, gedrag en leren
Aryan van der Leij
Beatrijs Brand (live en online)
Psycho-educatie hoe pak je dat aan, in de klas en bij de behandeling
Cécile Ruijssenaars-Elshoff (live en online)
Remediëren: duidelijkheid creëren
Compenseren in het digitale onderwijs: mogelijkheden en uitdagingen
Vroeg en laat gediagnosticeerde dyslexie
Integrale aanpak dyslexie Lelystad; de eerste ervaringen
Thematisch (kleuter)onderwijs in theorie en praktijk
Effectief aan de slag op Ondersteuningsniveau 3 met Dyslexie Centraal!
Samenwerking onderwijs en zorg tijdens en na de dyslexiebehandeling
Eveline Wouters (live en online)
Werk aan groei in begrip met het DENK!-programma
Fae van der Weijden (live en online)
Preventie van leesproblemen met Bouw!: update vanuit de onderzoekers
Femke Scheltinga
Review: effectief leesonderwijs in leesbegrip
De rol van ondersteuners in het Vlaamse onderwijs
Haytske Zijlstra (live en online)
Taalrijk is kansrijk: het benutten van meertaligheid in het onderwijs
Iris Vansteelandt (live en online)
Lezers maak je samen: Rijk leesonderwijs vanuit een sterk leesbeleid
BLOON: vernieuwd interventieprogramma
Iris Verhaagen (live en online)
Workshop: lezen en creatief schrijven met plezier!
Janneke de Waal-Bogers (live en online)
Extra ondersteuning voor leerlingen bij beginnende geletterdheid
Taalrijk is kansrijk: het benutten van meertaligheid in het onderwijs
Joyce Couprie (live en online)
Integrale aanpak dyslexie Lelystad; de eerste ervaringen
Élke leerling een gemotiveerde lezer
Het verbeteren van de leesresultaten vanuit effectief leesonderwijs
Élke leerling een gemotiveerde lezer
Madelon van den Boer (live en online)
Lezen in de 21e eeuw: Wat zijn optimale omstandigheden voor leesvloeiendheid?
Haast en faalangst maken het leren stroef
Marijke van Vijfeijken (online)
Wat is kansengelijkheid in het onderwijs en welke rol spelen leraarverwachtingen daarbij?
Marinella Orioni (live en online)
Hoeveel talen spreek jij? Wat je altijd al wilde weten over meertaligheid
Marjan Zandbergen (live en online)
Hoe inclusief is het onderwijs in Nederland?
Marjoleine Meijs (live en online)
Extra ondersteuning voor leerlingen bij beginnende geletterdheid
Wat vind ik van deze tekening?
Miranda Wedekind (live en online)
Digitale geletterdheid in de kleuterklas: hoe zet je de iPad in?
Mirella Schaperkorter (online)
Ondanks dyslexie ben ik nu schrijfster
Integrale aanpak dyslexie Lelystad; de eerste ervaringen
Dyslexie, TOS en de vergoedingsregeling
Heldere kwaliteitsverwachtingen? Laat leerlingen actief werken met voorbeelden
Laat je inspireren en uitdagen. Mis 13 oktober niet!